Våre kurs i salg og marked | Den Norske Konsulentforening

Salg & Marked

Salg og markedsføring spenner over et bredt kunnskapsområde og er helt avgjørende kunnskap å besitte i de fleste virksomheter. Å definere bedriftens identitet, profil og valget av markedskanaler er kun starten. Videre kreves det kompetanse i salg og salgsprosesser, forhandlinger, prising, KPI, KAM og god kommunikasjon. For å sikre lønnsomhet i din virksomhet er det viktig å ha ansatte og selgere med riktig kompetanse slik at salgsorganisasjonen jobber effektivt. Send selgere og ledere på våre kurs for å bedre kunnskap i salg og markedsføring.

Salg & Marked

Parter som forhandler seg frem til en avtale

Forhandlingsteknikk i praksis

Forberedelse og gjennomføring

Kurset er tilpasset alle som er involvert i forhandlinger, helt uavhengig av personlige egenskaper og bakgrunn. Et praktisk orientert kurs med analyse- og strategiverktøy, god dialog, gode eksempler og gruppeoppgaver.

Virksomheten tilpasser seg til dagens marked for å styrke eget B2B salg

Fremtidens B2B salg

Slik er dagens marked

Fremtiden er her allerede og den stiller helt andre krav til salgsorganisasjonen. Kurset gir deltakerne innsikt i hva verdibasert salg innebærer og hvordan en kan løse mange av bedriftens fremtidige utfordringer.

Deltakere i møtet syns presentasjonen er spennende og intressant

Presentasjonsteknikk, møteledelse og møtestruktur

Kurset er et praktisk orientert kurs, som gjennom øvelser og oppgaver tar sikte på å gjøre deltakerne godt kjent med hva som skal til for å skape og gjennomføre gode presentasjoner. Kurset fokuserer i tillegg på de drivende fakturer for god møteledelse og god møtestruktur.

Kartlegg og øk din virksomhets lønnsomhet ved hjelp av forretningsmodellen Canvas

Strategi- og innovasjonsverktøyet Canvas – del 1

Forretningsmodell

Kurset gir en innføring i hvordan man kan bruke enkle metoder og modeller for å sikre rett fokus i arbeidet med innovasjon, strategi- og forretningsutvikling.